6:e gången gillt!

Ja ha då har förkylningen tagit om för typ sjätte gången! Vaknade i natt med sån värk i munnen att jag var tvungen att kliva upp och ta värktablett, munnen full med blåsor! Om man lägger sig sent och ska upp tidigt så är det så dumt att vara vaken en timme mitt i natten också!
 
Har ändå gått bra att jobba, nu har jag laddat upp med någon nässpray mot bihåleinflammation och någon gel för att dämpa munblåsorna. Hoppas att det ger sig sen, och jag får vara frisk ett tag!
 
Efter jobbet så jobbade jag Szum och Lilla grå i töm, i samma hage som tidigare i veckan. Lampan från ridbanan lyser upp hjälpligt, så pass att jag ju ser hästen i alla fall, men underlaget är bra där. Szum var laddad men Lilla grå höll sig oväntat fokuserad. Blir nog ridning av båda dessa i helgen!
 
Sen somnade jag såklart på soffan. Nu ska jag försöka sova lika bra i sängen, och helst utan störningar. Ica i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0