Lägerdags igen!

Lite sommarkänsla igen, läger och en jättefin kväll!
 
Började nere på betet med att jobba Szum i töm, sen red jag ut en sväng med Tant innan jag åkte hem och tömkörde Pavel. Även i dag många halter och många varvbyten men vi provade även lite trav på volt och avslutade med att tömköra i skritt när jag gick helt bakom honom.
 
Sen gjorde jag klart den sista planeringen inför lägret innan fika och sen åka. De red markarbete mot dressyr och sedan hade vi teori. Då visade jag lite om sitsen genom att rida en av deltagarnas hästar och sedan fortsatte vi mer teoretiskt men med ost och kex som fika! 
 
Nu har vi, i vanlig ordning, ätit en sen middag så nu är det bara att ladda inför läger i morgon med!
 
Kvällens vy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0