Introduktionsdag!

I dag har jag haft introduktion för en ny kille på jobbet. Även om det känns som att man mest står bredvid och pratar så går det mycket energi och fokus så jag var riktigt trött när jag kom från jobbet, trots att förkylningen var bättre i dag.
 
Red Szum, han kändes fin efter träningen. Jag tänker att ingen tror på mig när jag skriver att han får bra här hemma eftersom det ofta är helg annorlunda när vi är på träning och folk ser oss. Vi jobbade i alla fall med bogen in, som vi gjorde på träningen i lördags,  och sen övergångar trav-skritt-trav med fokus på reaktion som vi gjorde när vi var på Wången. Och han var faktiskt fin!
 
Nu har jag hunnit sova någon timme på soffan också så nu är det verkligen dags att lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0