Sen fredagkväll!

I dag blev det sen kväll innan jag var klar; men så är det när det är mycket som ska förberedas och kvällarna är korta!
 
Jag började med att rida Midas, han fick trimma och hoppa lite på banan som förberedelse för söndagens Pay and jump, den här gången hoppas jag att vi kommer i väg. Sist vi var anmälda blev det inställt och det har varit myclet inställt och ändrade planer i sommar så ni får hålla tummarna att vi kommer i väg. Sen red jag Szum, han går ju väldigt lätt än så långe. Först lite longering för att värma upp ryggen och sedan ett kort och lätt ridpass, i dag med lite bommaroch lite sidvärts. han var verkligen jättefin, men han blir trött fort och då dyker han och blir låg, men innan dess var han som smör!
 
Efter ridningen så hann jag mata Traffe, bära bort hindren från banan, plockat ner den tillfälliga hagen som islänningen har gått i och bakat en klabbkaka. Nu tror jag att allt är planerat och förberett så nu borde jag kunna duscha, sova och ladda upp inför morgondagens kurs!
 
Taggar med en bild från förra ridtravarkursen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0