Älgjakt!

Nu är älgjakten igång och ska man se det positivt så lever ju byn upp lite dessa veckor i alla fall! Men de är lite besvärligt med ridning eftersom skogen är ockuperad av jägare och hundar och på vägarna är det mycket trafik nu. Tur jag har banan i alla fall. Jaktlaget här har faktiskt flyttat passet och jakttornet som är på min mark så det ska komma längre i från min bana, det är bra!
 
Det var en lång måndag på Ica, speciellt som vi inte höll på att få ut kunderna när vi hade stängt sen. Hemma igen så var jag trött och less, inte blev det bättre av vädret heller, så jag tömkörde bara Szum lite. Han var lite stel i sitt ben med såret, det stramar säkert när det börjar läka. Något mer vettigt blev det inte gjort och nu hoppas ajg på mer energi och inspiration resten av veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0