Vinterförberedelser!

Kyligt ute i morse, -5 grader, och det känns verkligen att vintern snart är här!
 
Jag började dagen med att rida ut med Tant, vi hade lite safari och såg både ett par rådjur, korpar och en ekorre! Sen fortsatte jag med en tur på Midas! Avslutade hästarna med att tömköra Szum, han var riktigt fin och vi jobbade bland annat mycket med galoppfattningar. Jag tycker ju att fattningarna är svåra uppsuttet på honom och vill jobba i töm med dom för att få till dom. 
 
Sen gick resten av dagen åt till att göra klart vinterhagarna inför vintern. I dag gjorde jag klart allt i den ena lösdriften så den är inflyttningsklar och satte upp tråd på den sista hagen som jag bytt tråd på. Sen blev det lite annat resten av dagen. Känns skönt att kunna bocka av lite inför vintern, men än finns det kvar att göra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0