Surströmming och blåst!

I dag har det varit riktigt skitväder, blåst och regn! När det är sånt väder gör det inget att jag behöver vara inne på Ica! 
 
Dock började jag inte förrän klockan 11 så jag hann rida i genom Tant lite på banan och putsa och packa allt inför morgondagens tävling. När jag kom från jobbet fixade jag lite matsäck till i morgon och tvättade benen på Tant, ville inte bada henne eftersom hon har en tendens att bli överladdad om hon vet att det är tävling på gång. Gjorde misstaget att bada henne och köra fram transporten gång och jag tror inte att hon sov mycket den natten, hon skrapade i alla fall hela vägen till tävlingen och i andra klassen var hon så övertagande att det tog tvärnit redan vid andra hindret. Hon går som bäst när jag tar henne direkt från hagen, kvällstävling är hennes grej!
 
I stället åkte vi och åt surströmming, fast jag åt i gen surströmming utan höll mig till barnmaten. Nu är klockan ställd på 5.20, håll tummarna för oss i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0