Små kunder!

Det känns verkligen som höst nu, kyligt och mörka kvällar! 
 
Började dagen med att tända på en hög med mögel,  det brann bra och när elden lugnat sig så red jag ut med Tant. Fortsatte sedan med lite dressyr på Midas, han kändes väldigt fin.
 
Blev en snabb lunch med gröt,  jag var egentligen sugen på klämda mackor men det saknades indigridienser så det blev mannagrynsgröt i stället, ganska bra det med. Sen red jag Szum, som kändes fin men något loj. Avslutade med galoppprogrammet i lina med Traffe.
 
Åkte i väg och tömkörde en setts i grannbyn, endast  87 cm hög så är han nog den minsta kund jag haft! Så roligt med varationen som är med alla hästar!  Sen middag och i väg på lektioner. Nu är jag trött och kär nog somna I soffan i kväll med...
 
Liten och söt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0