Pappersfigurer på banan!

Måndagkväll och kyligt när jag kom hem rån jobbet. Red Szum på banan, han var nog lite stum i musklerna efter träningen och dessutom full av energi när jag värmde upp honom i linan. Jag red bara en kort stund, fokus på att få bra trav där han rör sig genom kroppen. Tog några varv innan han släppte och även om han inte var riktigt lika fin som i lördags så känders han fin och fräsch. Inte konstigt att han inte är lika fin när jag inte har någon Sara som är på mig när jag mesrider. Undrar om det räcker med en pappers variant av henne? Kanske ska trycka upp en sån där som har stått i alla spelbutiker men som dressyrtränare i stället för Lasse Kroner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0