Inspiration!

Har haft en dag med en massa inspiration! Ibland, speciellt den här tiden på året, behövs massor av inspration för att behålla gnistan!
 
Började dagen med att jobba Clarinett lite på töm på banan, hon var pigg och laddad! Sen åkte jag mot Östersund för att titta på Bo Jenåträning, och på vägen stanande jag för att rida en häst åt en kund. Träningen var både dressyr och tömkörning, vilket jag tyckte var roligt för det är sällan man får se bra arbete i töm och får inputs om den träningen. Jag har sett bra ridning och fina hästar, speceillt en fin 4 åring efter Sir Oldenburg som var väldigt fin, välriden och välutbildad för sin ålder. Det är så bra och viktigt att se ridning och träning för att utvecklas. 
 
Sen på hemvägen stannade jag och hade en lektion. Nu försöker jag tina upp ordentligt, 3.5 timme sittandes i ett kalt ridhus gör att man blir genomfrusen, jag borde verkligen bokföra eller göra något annat vettigt men jag är helt enkelt för trött så det blir nog bara duschen och sen sängen!
 
Dagens utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0