Snö!

Äntligen snö! Inte mycket men det lilla gör så mycket,  för både ljuset, underlaget och mitt humör! 
 
Red först Szum efter jobbet. Men han var alldeles för spänd för att det skulle gå att göra något vettigt, trots att jag hade longerat först så hade jag inte ens travat ett varv innan hade tvärvänt och dragit med mig! Han spände inte av,  jag satt av och longerade lite till men sen gav jag upp. Provade med Traffe i stället, han är det nog nästan en månad sedan jag red sist men han har sett så bra ut i töm att jag tyckte det var dags. Jag hade inte förväntat mig något superpass men blev rejält förvånad när han bjöd på lite rodeo! Dessutom så pass att han fastnade i staketet och drog av en stolpe! Som tur var gick det bra och sedan kunde vi trava utan problem, blir nog bra bara vi kommer igång igen! 
 
Sen väntade lite mockning och intag av hästar hos grannen, och nu har jag ätit en sen middag och nu film. Jag lär nog somna som vanligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0