Novembersol!

I dag har det varit sol, om än en blek novembersol,  vilket genast höjer humöret! 
 
På förmiddagen red jag och Elise ut med Clarinett och Gandalf. Det blev en timmes skrittur, går inte göra så mycket annat med rådande underlag och oskodd häst. Sen red jag även ut med Tant, och tömkörde Szum i en av sommarhagarna. Plocka fram adventsstakar och stjärnor hann jag också, det är så mysigt med advent!
 
På kvällen var det dags för Lemonaden att bli chippad och avritad. Jag var lite orolig innan eftersom det var lite stök när hon skulle ha grimma förra veckan, men jag hade inte behövt oroa mig. Lemonaden stod som ett ljus, reagerade inte ens på chippningen och ryckte bara till lite när han ryckte tagel från svansen till dnaprovet. Så hon fick MVG i uppförande i dag! Praktiskt med idkontrollant på gården, nu är det bara att vänta på passet!
 
Lemonaden tidigare i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0