Funktionärsdag!

Just nu känns det mest som om man kan gå i ide! Drömmen om ett ridhus är stark den här tiden på året! 
 
Inte gjort mycket med hästarna dessa dagar, det är ju inte så mycket häst här nu heller så det är väldigt lugnt. Igår var jag funktionär på klubbens hopptävling, det blev en hel del timmar i ridhuset men jag frös inget trots kylan. Det var klasser från 20 cm till LC och klubbmästerskap. Jag kan efter dagen konstatera att ridskolehästarna är fantastiska i sin förmåga att anpassa sig efter ryttare och situationen,  att en hel del ryttare skulle behöva lägga en del dressyrjobb på sina hästar, många ryttare ärvinte så farträdda och jag vet inte om det är roligt eller uppgivande att se en 12 åring med ett skänkelläge som en annan aldrig kommer uppnå. Roligt att se lite ridning och en del action var det också. 
 
 
I dag har jag bara varit på Ica. Jag längtar efter snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0