Vinter igen!

I morse var det vinter igen, snö och ruggigt! Jag red Midas innan jobbet, vi red grusvägen en bit uppöver. Tyvärr är det svårt med ridvägar just nu eftersom det fortfarande är is i skuggpartierna, morgonens snö gjorde det dessutom extra lömskt så vi höll oss å¨vägen där ajg visste attdet var lugnt.
 
Efter jobbet åkte jag förbi hos Peter och åt middag. Han skulle i väg och jobba sen så jag passade på att träffas, efter maten var det bara att åka hem för då kom hovis och slog på Tants sko. Hovbölden gick ut igår och om vi inte missat någon böld eller annat så är det bara att rida nu! Härligt! Sen har jag pysslat lite ute och inne, dragit av en enorm mängd hår av Räkan och gjort lite kontorsjobb. Nu ska jag ta in hästarna och sen blir det nog Så ska det låta på tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0