Solkatt!

I dag har det varit underbart väder med sol hela dagen! Det gillas!
 
Jag åkte i väg redan i morse och jag hjälpte till med tömkörning av en häst åt en kund. Sen åkte jag direkt och fick massage. Det var alldeles för längesen jag var på massage nu så det behövdes verkligen, eftråt var ajg alldeles mör i kroppen! Hann rida två här hemma innan lektionerna, Szum dressyrade ajg lite med och Midas fick gå ut. Szum var lite rolig, banan är ju isisg och på vissa ställen låter isen rejält. Det var inget han brydde sig om, i alla fall inte till och börja med. Vi trimmade skänkelvikning på diagonalen och fick til ett par som var riktigt bra, men då blev det nog lite jobbigt för mitt i en skänkelvikning tittade han till på något och precis då knakade isen till och han flög i luften och gjorde en helomvändning! Som tur var satt jag kvar! 

Sen var jag i väg på lektioner och tömkörde ytterligare en häst åt en kund innan det nu är kväll, baa att ladda för Ica i morgon!
 
Baloo njöt också av solen och värmen i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0