Vårsolig onsdag!

Härligt vårväder i dag, kallt på natten men så härligt i solen under dagen! 
 
Jag började dagen med att åka i väg för ombesiktning av bilen, inköp av spån till hästarna och lite mat till mig. Sen kom Alida och vi red ut på Tant och Szum. Det var ganska längesen Alida var här och red sist men det har varit svårt att få i hop det oh så har ju Tant varit halt. Ännu längre sen var det Szum var ut, men det börjar väl vara dags att ta tag i det igen. Vi skrittade ut en svängoch Szum var rätt avspänd på bortvägen och som en bomb på hemvägen, men vi tog oss hem utan värre tokigheter i alla fall. Sen trimmade jag Midas lite på banan, vi kunde rida på ungefär halva banan så det blev mycket volter och åttor.
 
Sen åklte jag i väg för lektioner, eller egentligen var det ju inte så mycket lektioner utan mest annat jobb. Först tömkörde jag en ponny, senhade jag två lektioner men på olika ställen och avslutade med att rida två hästar. Nu är jag rätt nöjd för i kväll så nu ska jag duscha och sova, Icajobb väntar i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0