Solförmörkelse och sockrock!

Vårdagjämning, solförmörkelse och rocka sockorna i dag, inte illa för en vanlig fredag! 
 
Red Midas innan jobbet, vi var ute och travade på grusvägen. Sen passade jag på att studera solförmörkelsen på vägtill jobbet, och på jobbet hade jag såklart olika sockor (otroligt praktiskt eftersom jag ju aldrig tycks ha två rena strumpor av samma färg). 
 
Efter jobbet tömkörde jag Szum, han var ju rätt stökig igår så i dag körde vi lite repetition på att stanna, stå stilla, skritta och annat som är rätt onödigt enligt Szum. Men efter några påminnelser kom han nog i håg att visste vad proo betydde, skulle ju fattas annat så som jag tjatade med detta i början! 
 
Midas innan dagens ridtur!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0