Oenergisk onsdag!

I dag  hade solen gått och gömt sig och så även min energi! 
 
Red i alla fall Szum på banan först. Hade plcokat fram en massa bommar som vi jobbade med, han tycker verkligen det är riktigt jobbigt! I början håller han fokus bra och är nästan inte i någon bom alls men efterhand blir det mer och mer plockepinn av bommarna, när jag var klar var han så trött att han höll på somna när jag borstade och det är inte likt honom som måte ha koll jämt!
 
Red sedan ut Midas, mjuka grusvägar och snöklädda skogsvägar bjöd in till mycket trav och galopp. Midas upptäckte att det hade tinat fram mycket konstigt i dikeskanterna så koncentrationen var väl stundtals lite sisådär! Efter ridningen var jag i väg på lektioner och nu är det nog bara att sova som väntar, hoppas på ny energi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0