Rakriktad ryttare!

I dag var det Ica igen, kan säga att det gick betydligt bättre att jobba efter att dagens mest glädjande besked kom via telefon: Räkan kollad på 16 dygn och hon är dräktig! På onsdag åker jag in och hämtar hem henne och Lemonaden, längtar verkligen efter det!
 
Efter Ica åkte jg direkt på massage. Låter väldigt lyxigt men det är nog mer ont än skönt, men det blir betydligt bättre efteråt. Jag tycker ju att jag varit så väldigt sned i kroppen den senaste tiden så det behövdes verkligen en genomgång. Nu tror jag att ridningen kommer gå bättre och nu längtar jag efter att få rida i morgon och känna om det är någon skillnad!
 
Mattes lilla prinsessa ska komma hem igen!
 
Och Dylan N som rtäkan nu är dräktig med:
Bild från Gränsbo stuteri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0