Fredag och sol!

Ny Icadag och sol! Och solen höll i sig även efter att jag hade stämplat ut!
 
Jag arbetade Midas i töm först. Han fick trava över höga bommar och göra många varvbyten, dessutom jobbade jag med att variera formen på honom, kortare stunder fick han gå i lite högre och kortare form. 
 
Sen var det Clarinetts tur. Hon fick gå på banan, vi jobbade lite med fattningarna som nu går riktigt bra! Hon är just nu väldigt brunstig men jag hoppas det hinner lägga sig innan söndag. Annars känns det rätt bra inför treårs!
 
Nu i kväll väntar lite utgång och firandes av födelsedagsbarn! Jag hoppas på en rolig kväll ich sen är det en ny dag på farmen i morgon! 
 
Några bilder på grabbarna sen igår morse!
 
Szum!
 
Traffe!
 
Molle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0