Cruising!

Då var det dags för årets cruising på Hammarn, normalt brukar det vara varmt och linne som gäller men i kväll var det kallt och jag har haft dunväst. Tror min dunväst är sommarens plagg!
 
Började dock dagen med att jobba, sen tömkörde jag Midas lite nere vid betet.Han var riktigt fin och jobbade på bra! Sen åkte jag ner på hamamrn, med tanke på att jag är förkyld och äter alvedon så var ajg nykter och tog bilen. Det var väldigt trevligt med vänner som man träffar alltför sällan och mycket anant löst folk att surra med. Min rygg är inte riktigt med på att gå så mycket på asfalt och kallt var det men förkylningen höll sig i scack opch det var absolut en trevlig kväll. Nu är klockan jättemycket och jag ska sova och ladda inför mer jobb i morgon. Ute är det bara 4 grader, inte konstigt att jag frös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0