Tantsemester!

Det är inte ofta jag är på semester, och ännu mer sällan Tant är det, men nu är vi på minisemester.
 
Dagen började med att red ut Midas, galoppjobb i backarna, och jobbade Szum i töm. Szum var väldigt okoncentrerad så det var svårt att se någon skillnad efter kiropraktor besöket.
 
Sen lastade jag Tant och åkte mot Östersund,  stannade på vägen och hade några lektioner innan jag lämnade Tant i en hage. Hon verkade väldigt nöjd, hade inte tid att prata med sin matte, med en stor hage med mycket mat och eget hus! Sen åkte jag hem till min hovslagare och vi ägnade kvällen åt att gå på Krogstråket! God mat, hyfsat väder, bra musik, trevligt sällskap och sjukt mycket folk!
 
I dag väntar en lugn dag och i kväll terrängträning med Tant innan hemfärd! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ses vi ikväll igen :-) / Karin som äger Frost

Svar: Vad roligt! Ses!
Pernilla Engström

2015-07-29 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0