Sena vanor!

Härligt sommarväder i dag med!
 
Red ut med Midas, han fick gå en lugnare tur ner i skogen där det var svalare. Sen red jag Szum nere vid betet och trimmade lite dressyr. Det var varmt och Szum började med att tjafsa, när tjafset var överatökatoch vi var överens om att vi skulle arbeta så fokuserade vi på övergångar och formen.
 
Sen åkte jag i väg för lektioner, dagens tripp blev ungefäär 15 mil och jag hade tre stopp. På första stället red jag en islandshäst, det är sällan jag gör det och det är lite annan ridning än "vanliga" ghästar, även om grunderna är de samma så måste jag säga att det räcker långt med tre gångarter varför krångla till det med ännu fler? Senhade jag två stopp till med sammanlagt fem lektioner. Nu är jag hemma igen och middagen står på spisen, strax före 22 är väl en bra middagstid?
 
Här är det nyaste tillskottet i Räkan och Lemonadens hage, född i natt!
Hingst efter Lamborghini 
 
Det andra hingstfölet hade siesta när jag var där på förmiddagen! 
Zuidenwind-Sack
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0