Semester!

Nu har jag semester! 

I morse red jag både Szum och Traffe nere vid betet, innan jobbet. Szum fick sadeltvång när jag satt upp, vilket haninte brukar få! När jag red in honm kunde han få lite lättare sadeltvångstendenser någon gång men det här var betydligt tydligare. Efter lite longerig försvann det och jag kunde sitta upp utan problem. Jag har ju visserligen breddat sadeln men jag tycker inte det borde göra sådan skillnad. Man har alltid något att fundera över. Traffe var lite spänd men fungerade hyfsat.
 
Efter jobbet målade jag köksluckorna uppe i lägerhuset och nu i kväll har jag tillbringat en massa tid i fölhagen. Nu tror jag att jag ska gå uåå och måla en pmgång till för det känns inte som om jag kommer kunna somna än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0