Regntorsdag igen!

Torsdagen var en riktig regndag,  när ska det bli någon sommar egentligen? 
 
Började dagen med att bokföra och skriva fakturor innan jag åkte nertill hästarna och red. Först Midas som fick gå ett konditionspass i backarna, det var bra fart i benen på honom så det märks att konditionen är bättre och att han har vant sig vid backarna.
 
Sen körde jag hem Szum och red på banan. Trots att jag longerade innan var han spänd när jag red. Tyvärr tycker jag att han känns precis som i våras när han hade problem med ryggen, och när jag kände på honom efteråt var han spänd i ryggmusklerna. Så tråkigt, jag vill ju komma igång med honom nu!
 
Sen blev det ingen mer ridning för sen kom regnet. I stället planerade jag klart helgens läger, så lite nyttigt blev gjort i alla fall. På kvällen blev det tacos och hästprat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0