Lessfredag!

Tog av hästarna täckena i morse eftersom jag trodde det skulle lugna sig med regnet, men nog har det kommit några rejäla skurar i dag med. Men som tur var så var ingen häst gjord av socker utan alla överlevde!
 
Jag var trött och less när jag kom hem från jobbet, bästa medicinen mot det är en tur med tant! Hon är så energisk och glad att man alltid blir på bättre humör. Så även i dag. Sen kom en kompis och vi fikade lite rabarberpaj, nu var planen att egentligen att sova men jag hittade precis Falsterbohoppningen på tvn så vi får se hur det blir!
 
Några bilder från grabbarnas hage i kväll! 
Grabbarna med Szum i täten!
 
 
Min finaste Szum-Brum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0