Vårdrömmar!

I morse var det -24 grader, när jag kom hem från jobbet vid 18.30 så var det bara .10 men toksnöade! Och även om jag egentligen inte kännermig färdig med vintern än, jag har ju knappt hunnit med att njuta av fint ridunderlag, snögalopper och snöpulsande, så är det inte utan att jag längtar lite till våren!
 
Först till vårvintern med takdropp, dagsmeja och årets första tävlingar, sen till våren med ljusa kvällar och mjuka grusvägar! Och sen sommaren med bete, dygnet runt ljus och mular som doftar gräs och sol! Man måste få längta bort lite ibland! 
 
Jag longerade aloppprogrammet med Traffe och annrs var det bara att ta in hästar och borsta av dom snö som gällde i kväll!

Här kommer lite bilder att drömma sig bort med!
Vår!
Jag och Cadde som var här på inridning våren 2013
 
Våruteritt med Tant, 2014
 
Sommar!
 
Bete! Oliven och Taggen, sommaren 2013!
 
Jag och Tant på hoppkurs sommaren 2014!
 
Jag och Corran i skogen, sommaren 2011!
 
Nu gäller det att försöka njuta av vintern, för våren och sommaren kommer snart nog ändå. Just nu ska jag mysa med nyponsoppa och glass, ny dag i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0