Töväder!

Töväder och mer snö i dag, snön är ju helt okej och betydligt mycket bättre än det regn som kom i morse men töandet kan vänta lite till. Nu har ju jag varit på Ica hela dagen så jag har inte behövt bekymra mig så mycket för vädret.
 
På kvällen var Alida här och det är otroligt vad mycket lättare och roligare det blir när man är två! Jag longerade Clarinette innan Alida kom, hon fick även i dag gå med inspänning, Sen red vi ut med Tant och Midas, det började toksnöa under turen så vi var som två snögubbar när vi kom tillbaka! Vi avslutade kvällen med att jag red Vickan på banan. I dag skrittade vi på åttvolt över bommar och så travade vi! De första försöken var lite trevande med sedan travade hon på med bra bjudning och det kändes jättebra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0