Kaffedarr!

Tänk att det i dag har snöat ännu lite mer, och inte bara lite mer utan rätt mycket mer! 
 
Jag har inte fått något gjort alls i dag, i alla fall känns det inte så! Hovis har varit här i dag och det tog mest hela dagen tror jag! Jag hann rida Szum innan hon kom hit och sedan skodde vi Szum, Traffe och verkade Räkan. Med tillhörande fikapauser mellan, det behövs en del pauser för att värma sig när man ska sko ute i 10 minusgrader. Dagar som dessa längtar jag ännu mer till ett isolerat skötselstall! 
 
Planen var att rida en häst till efter skoningen men tiden räckte inte utan i stället bar jag bort hindren från banan sådet ska gå att skotta den. Anledningen att tiden inte räckte var att jag och Tant skulle på hoppträning sen. Självaträningen gick nog rätt bra men jag var lite orkeslös efter en dag med för mycket kaffe, för lite mat, för många kalla och stillstående timmar och för mycket stress på ditvägen så det drog ner känslan lite. Vad lärde vi oss av det då? Jo att man måste planera bättre! Nu ska jag ladda om inför i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0