Isgata!

Riktigt vårväder ute! Det är väl egentligen skönt men det är ju på tokför tidigt! I stället för underbar snö att pulsa runt i så är det nu isgata och det är verkligen inte roligt! 

Efter jobbet så körde jag galoppprogrammet med Traffe, banan var faktiskt helt okej i alla fall för Traffe som är skodd. Hann bli lite orolig om jag skulle få in de oskodda hästarna i kväll men precis innan det var dags så kom de och sandade så jag kunde utan problem leda in hästarna. Nu hoppas jag att det ska fungera med väder och underlag framöver också!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ju en ren och skär mardröm med oskodda hästar när det blir såhär...

Svar: Verkligen! Man är glad om man får de till och från stallet!
Pernilla Engström

2015-02-11 @ 09:09:03
URL: http://jav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0