Bortglömd blogg!

Jag glömde visst bort att blogga igår, det händer inte speciellt ofta men jag tyckte nog inte det fanns så mycket att blogga om! Egentligen är jag väldigt taggad just nu, solen och att det börjar bli ljust på eftermiddagarna gör att jag är väldigt sugen att komma igång ordentligt med hästarna, med träningar och kurser. Men tyvärr tar isen och underlaget bort all inspiration och glädje vilket är jättetrist när jag är så taggad!
 
Så igår när jag kom från jobbet så skyndade jag mig ut för att hinna longera galoppprogrammet med Traffe ute i snön innan det blev för mörkt för att vara där. Sen fick Räkan lite kärlek och ompyssling innan jag tog in hästarna. Resten av kvällen blev det hemgjord pizza och mellomys. Nu hoppas jag att det ska bli mer häst i dag så jag har mer att skriva om i kväll, nu ska jag skynda mig ut och rida Midas innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0