Äntligen snö igen!

Äntligen lite snö! Det har snöat mest hela dagen och när jag kom från Ica låg ett fint duntäcke över all is! Har jag tur nu så fryser det här fast, det gick i alla fall riktigt bra att gå i kväll utan att riskera att halka!
 
Traffe fick jobba i töm och var riktigt fin! Han har ju svårt med böjningen och i dag fick han växelvis jobba på lite mindre volt. Hn blev väldigt fin och jag fick honom att jobba i lite lägre form, jag vill gärna ha honom lite lägre i formen och och längre i halsen eftersom han själv helst vill gå i kort och hög form. Dessutom behöver han verkligen bygga upp överlinjen och det är en bra anledning till att jobba honom i låg form och verkligen genom kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0