Onsdag!

I dag var jag laddad för att rida, och  började direkt efter morgonsysslorna. Traffe var först ut, han red jag på banan och nu har det återigen gått några dagar sedan jag red honom sist och han känns direkt orden och backar några steg. I dag kunde vi i alla fall galoppera lite och det var ett tag sen sist. Lite mer trimning nu så är vi snart tillbaka där vi var i höstas. Sen red jag ut med en pigg och glad Tant! Det var jättefint snöunderlag och Tant kunde inte förstå varför hon inte fick galoppera hela tiden!
 
Clarinett tömkörde jag ute i sommarhagen och sedan red jag Szum. Han kändes rätt bra, jag tror det börjar vända med honom och att jag även med honom snart är tillbaka där vi var innan det blev hårt underlag.  Åkte sedan i väg och tömkörde en ponny, köpte spån och foder, handlade lite och skickade julkorten.  I morgon är det Ica igen, och jag är trött redan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0