Nobeldagen!

Så värst mycket nobelfirande har det inte blivit men tittade lite i farten på tvsändningen. I stället så red jag Szum på banan på morgonen. Det började ganska bra men sen blev han spänd och bara samlade sig. Vi är återigen i en dålig spiral men det som känns bra ni är art jag vet att vi kommit ur dessa problem ett flertal gånger.
 
Sen kom min pappa med ved som skulle lastas in. När vi var klar så hann jag även rida Traffe på banan innan jag skulle åka i väg och rida en häst åt en kund. Efter det handlade jag, käkade middag och sen kom Alida och vi red ut med Tant och Clarinett. Det blev en lugn tur för det var lite halt emellanåt för Clarinett som är oskodd. Det är tur att hon är så cool, en bit när det var riktigt halt så red vi i diket!
 
Nu är jag i bakartagen igen, saffranslängder med vit choklad denna gång. Det går åt mycket fikabröd men jag äter inte allt själv även om jag gillar saffran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0