Gott slut!

Jag vill önska alla bloggläsare ett gott nytt år! 
 
I dag har jag,  i vanlig ordning,  jobbat. Efter jobbet fick jag hjälp att få Szums tappsko påslagen och sedan red jag honom på banan. Egentligen hade nog Szum önskar sig nya dojor med extra långa broddar och helst kanske 6 eller 8 broddat per sko men han kämpade på bra ändå. Med tanke på underlaget och att jag inte suttit på honom på över en vecka så är jag nöjd. 
 
Nu har jag förberett nyårsmiddagen genom att baka en kladdkaka, skiva polkabetor, sötpotatis och vanlig potatis och gjort sallad. Resten av kvällen blir det nyårsmiddag och mys, lite hästar som ska in bara. Jag är glad att jag bor där jag bor för hos mig är det inga fyrverkerier! 
 
Återigen gott slut och gott nytt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0