Måndag hela dagen!

I dag har jag verkligen haft måndag! Skulle ha behövt en skylt på mig i dag på jobbet där det stod: "Jag har måndag i dag, fråga mig inget för jag ksn ändå inte ge något vettigt svar!" Skulle tro att den kvinnan som ringde från kommunen trodde att jag gjorde min första dag på Ica, så förvirrade svar som hon fick, men jag har ju snart varit där i 15 år...
 
Efter jobbet så utrustade jag mig med myggmedel och åkte ner till hästarna. Szum hade tappat en sko men det är väl ganska bra utdelning att hitta två skor? En av skorna tillhörde dock fjolårets årgång tror jag. Szum fick ändå gå lite i töm i gräset, som förberedelse för morgondagens sadelprovning, och han såg fin ut
Sen tömkörde jag även islänningen, i dag kunde jag avsluta med att ha tömmarna som vanligt och gå bakom henne, både styrning, gas och broms börjar fungera riktigt bra! 
 
Stannade vid vägen och fotade grannens 3 åriga halvblodshingst, mest kallad Långben! Visst är han snygg?
 
Han är verkligen stor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0