Skärtorsdagen!

Skärtorsdagen är en stor handlingsdag men det har ändå varit rätt avspänt på jobbet. 
 
Efter jobbet så red jag Traffe, han var kanske lite stum efter tisdagens träning men bjöd ändå på en fin ridkänsla. Vi travade över bommar, rullade i galopp över bom och avslutade med att hoppa ett litet kryss. Typiskt bra jobb för honom! Sen red jag även Midas på banan i dag igen. Igår var han lite stretig i början och jag ville känna om det var någon skillnad i dag. Och han var mer med på noterna i dag, även han fick jobba med bom och avsluta med att hoppa några språng. När jag travade ner honom var han så loss och fin, hoppning av låga hinder är verkligen lösgörande. Bra uppladdning inför morgondagens hoppkurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0