Härliga lördag!

Härligt vårväder i dag, visserligen lite blåst på eftermiddagen men inte alls som de sista dagarna. Jag har kunnat ha lektioner i bara ridbyxor, alltså inga överdragsbyxor eller långkalsonger, för första gången för i år!
 
Men jag började dagen med att åka med Traffe på dressyrträning! Vi red för Ingrid och det var första gången med Traffe, han skötte sig super och gick riktigt bra! När han galopperar så avspänt som han gjorde i dag så skulle jag kunna galoppera hur länge som helst! 
 
Sen hem, ut med hästen i hagen och av med släpet från bilen, en snabb och enkel lunch och sedan i väg igen på lektioner. Nu är jag hemma igen och håller på med middagen, sen ska hästarna in innan det blir en ledig kväll!
 
Traffe innan dagens träning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0