Fredagsaktiviteter!

I dag har det varit full aktivitet här efter jobbet. Först hoppade jag Traffe, vi provade att hoppa lite enkla och låga linjer. Det kändes rätt okej, även om jag satt lite löst när han i sista sekund bestämde sig för att inte hoppa oxern... Och dessutom två gånger samma sak, han bjöd på hindret och sen kastade sig i väg! Men sen gick resten utan problem. Även Midas fick hoppa lite och där är det ingen tvekan på hindren! Han hoppade glatt och fintöver samma hinder och samma höjder som jag ridit med Traffe!
 
Sen red jag Stina och Peter filmade, tanken var att få till film för försäljningen. Det är lite knepigt att rida när man vet att någon filmar hela tiden och man vill att det ska gå så bra som möjligt. Hon var lite taggad i början men släppte sedan, av filmerna att döma så ser det bättre ut än det känns. Hon kommer verkligen bli fin!
 
Stina! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0