Skötsamma prinsar!

I dag började jag dagen med att rida ut på Leone! Perfekt start på dagen! Jag longerade lite först och sedan skrittade jag och Elise med Gandalf ut en liten sväng. Det gick kalasbra men han var rätt trött när vi kom tillbaka trots den korta turen och bara skritt, tror helt enkelt att huvudet var fullt!
 
Sen väntade Icajobb 11-18, och när jag kom hem mer ridning. Nu kom både Alida och Mona och vi red ut på Tant, Pålstina och Szum. Szum skötte sig ypperligt trots att det var mycket att titta på och en hel del trafik. Szum är egneltigen inte rädd för bilar men han utnyttjar ibland situationen och kan spexa till det lite när det kommer bilar, som att backa in i dom, tvärstanna mitt i vägen, kasta sig ut i diket, kasta sig över vägen eller något annat mindre smart... I dag skötte han sig i alla fall som en prins! Nu sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0