I ficklampans sken!

I kväll var det intensivt efter jobbet. Hovis var på plats redan innan jag slutade jobbet och hade redan tagit in Szum när jag kom hem. Efter det obligatoriska fikat så skodde hon Szum medan jag provade sadel och träns på Gandur. Szum var precis färdig tills jag skulle ha hoppträning, två ponnytjejer kom hit och tränade och under tiden fick Tant nya dojor. När träningen var över fick Szum, som var rätt trött efter skoningen, jogga lite i töm. Sen var det bara att åka bort till Räkan för att fodra kraftfoder. Då var klockan runt 21 och jag fick leta reda på hästarna med ficklampan på telefonen. Så här års är det min bästa uppfinning för det känns som det är mest det jag gör, letar hästar i hagar med ficklampa!
 
Gandur med sadel!
 
Szum skos!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0