Höstrusk!

Regn och rusk i dag, typiskt höstväder kanske men jag föredrar kalla, klara dagar! Men vem gör inte det? De som gillar mörker och rusk är nog sånna som inte behöver vara ute hela dagarna!
 
I kväll har Leone åkt hem. Det blev väldigt tomt här hemma nu och jag hoppas på nya projekt snart! Efter han åkt så lugnade sig regnet en aning så jag tömklörde Szum och Trafalgar. Szumhade jag egentligen velat rida inför träningeni morgon men jag var orolig att han skulle vara spänd efter regnandet. Trfalgar skötte sig som den gammhäst han faktiskt är, han är ju ändå 14 år och bör ju vaa tillräckligt gammal för att veta hur man beter sig, i dag visste han det i alla falll. Sen blev det ost och kex hos grannarna, nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Det kommer nog en fläckig vallack om några veckor ska du se :)

Svar: Det ser jag fram emot! :)
Pernilla Engström

2014-09-26 @ 23:42:11
URL: http://manadisvildhast.se
Postat av: Jenny östman

Så roligt att följa dig och blir så glad då de två fyrbenta verka sköta sig bra 😃

2014-09-27 @ 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0