Vintertid!

I dag har jag haft en heldag med lektioner och i bilen! Åkte vid halv åtta i morse, vilket ju inte alls kändes tidigt tack vare vintertiden, hemma var jag igen strav efter 21.00. Mina egna hästar har jag bara släppt in och ut, men haft lite folk här under dagen som kollat till dom. I stället har jag träffat en massa andra hästar av alla olika slag, halvblod, haflinger, islandshäst, kallblodstravare, varmblod, gotlandsruss, welsh och en lusitano. Det är väl inte dåligt på en dag?
 
Det är lite spännande att vara ute och åka så här, jag har i dag varit på tre nya ställen men med bra vägbeskrivningar så fungerade det fint. Dock hade jag ett annat problem, närjag kom till ett ställe där jag bara hade nya kunder och ingen jag kände, så hade jag punktering på bilen!! Som tur var så fick jag hjälp av två killar som bytte mitt däck medan ajg longerade en tvååring. Är otroligt tacksam över det eftersom det inte ens fanns ett fälgkors i bilen! Och jag har inte flyttat över grejerna från den andra bilen än. Så glad att det löste sig och att resten av dagen flöt på utan problem!
 
Några bilder från dagens ridning av lusitanon Ferrari, 4 år och till salu!
 
Foto: Oscar Aspman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0