Död telefon!

Min telefon har gett upp, det är inte bara deprimerande utan även rätt opraktiskt. Som tur var så fungerar fortfarande min gamla telefon och det är tur för det lär nog dröja innan min är igång igen. Nu ska den skickas på reklamation/reperation och det lär ta tid. Den är ju inte ens ett år och jag hade ju hoppats att den skulle hänga med ett tag till!
 
Efter jobbet i dag så arbetade jag Midas i töm, han fick trava över bommar och var så fin i formen! Sen red jag Ricko. Han var betydligt mer avspänd i dag och jag hade en fin känsla i traven, även han fick trava lite över bommar. Vi har lite svårt med kommunikationen emellanåt, eftersom han mest är westernriden, men det kommer nog! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0