Ridkurs i värmen!

I dag har jag haft min första kurs här hemma på Brännan! Visst var det lite småsaker som krånglade, visst var det väldigt varmt (och sedan väldigt blött när åskan kom), men i stort flöt det på bra. Fem ambiösa ryttare, däribland Alida på Tant, red två pass var i hettan, resten av tiden så fikade vi och hade lite teori. Jag är nöjd, även om det så klart finns massor att förbättra, och det viktigaste är att jag tycker det är så roligt!
 
Nu har jag massor av ideér jag vill göra här hemma. Vad säger ni om ett tvådagars läger i august? Fler endagars, ridtravarläger, bruksridningsträning och så klart mer markarbete? Det här är så roligt, nu vill jag bara utveckla, förbättra, växa och satsa!
 
Min utsikt i dag!

Kommentarer
Postat av: Mánadis' Vildhäst

Låter underbart!

Dina verksamheter framstår så trevliga så vi söker med ljus och lykta efter passande gårdar i närheten ;)

Svar: Det hade ju varit jättekul! Håller tummarna att ni hittar er drömgård här omkring!
Pernilla Engström

2014-05-25 @ 20:59:24
URL: http://manadisvildhast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0