Övertid!

I dag har jag haft en riktigt lång dag på Ica, började 8.45 i morse och stämplade ut klockan 22.00! Åkte hem på lunchen för att kolla hästarna men annars har det varit Ica hela dagen, och dessutom fullt race! vi bygger ju om, så förutom de vanliga sysslorna med att serva kunder, packa varor och sitta i kassan så har vi i dag; fyllt upp kylar, dragit ut gamla frysar och kylar, rivit hyllor, byggt upp nya hyllor, tömt hyllor, fyllt hyllor, flyttat kassadisken och en massa annat. Det har varit fullt kaos! Det är jättekul jobb men man blir rätt trött så jag var helt tom i skallen och ryggen var helt slut när jag åkte hem. Men vi kommer att belönas med en fin affär och dessutom blir det bra med extrapengar en sån här dag, och det behövs alltid, och nog gör det mindre att vara inne på Ica en hel dag när det regnar ute! I mrgon är jag ledig, och det ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0