Kursförberedelser!

Efter en lönefredag på Ica så har kvällens mest ägnats åt kursförberedelser, i morgon har jag första kursen här hemma! Spännande!
 
Men innan jag började med allt pyssel så skrittade jag och Alida ut en liten sväng på Prins och Tant (det där lät som två figurer tagna ur en saga!). Det gick jättebra, Prins var på hugget trots värmen och jag är väldigt nöjd!
 
Sen gick det mesta av kvällen åt till att försöka få i gång vattnet i det nya huset som ska fungera som lägerhus. Det låter ju enkelt men sånt där brukar sällan vara enkelt. Men nu tror jag det fungerar! Dessutom har jag förberett maten, skrivit fakturor och utvärderingar, burit upp stolar, diskat och dukat lite. Det känns bra, jag tror jag har läget under kontroll. Nu går det inte göra så mycket mer, nu blir det som det blir. Bara att hoppas på att det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0