I väntans tider!

Finns inget att rapportera! Inget föl, ingen energi och inget roligt har hänt i dag!
 
Har mest varit seg i dag. Inte så konstigt när man är uppe och springer på nätterna men det har verkligen inte blivit något gjort här hemma i dag. Vädret har nog också bidragit till energibristen, kallt och blåsigt. Red ut Tant en sväng på förmiddagen. När man som jag bor i skogen så träffar man ofta på vilda djur, både hemma och när man rider. Fick höra i dag att de sett björnspår inte alls långt härifrån och precis där jag red igår! Jag och Tant såg varken björn eller spår då men så galopperade vi ju också. Däremot så träffade vi i dag på ett djur som jag aldrig sett när jag ridit förut, nämligen en grävling! 
 
Efter en hel del velande så bestämde jag mig för att ställa in lektionerna ikväll med, fördelen med att driva eget är ju att kunna styra lite själv men det är ändå med väldigt mycket vånda som jag ställer in. Jag är väldigt mån om mina kunder oj vill verkligen inte vara strulig, men somsagttidigare så vet alla ridande om läget just nu. I stället skrittade jag och Elise ut en liten sväng på Szum och Gandalf,och Szumskötte sig utmärkt! Nu ska jag gå ut och kolla till tjockRäkan en gång till innan jag dyker in i duschen. Håll tummarna alla nu för föl i natt!
 
En sån här liten sötis vill jag ska titta ut! De här fölisarna fanns hos grannarna för några år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0