Wild n´crazy!

I dag har det varit jobb, tömkörning och Melodifestivalen på schemat! 
 
Arbetade först Cadde i töm ute på en av lägdorna. Fokus låg på att få tryck i traven och på formen, vilket ändå gick rätt bra! Sen var det dags för Szum att börja arbeta igen efter sparken på sitt framknä, svullnaden är helt borta nu. Szum var, som väntat, ganska på hugget. Planen var att jobba mcket i skritt, min plan alltså, men Szum hatar att skritta i töm så han blev väldigt frustrerad och till slut studsade han på stället. Var inte så mycket annat att göra än att låta honom trava, som tur var så höll underlaget på banan betydligt bättre än vad jag hade väntat och Szum halkade inte trots diverse olika skolor ovan mark. Halt är han då inte, och jag tror jag arbetar honom i töm någon dag till innan ajg sitter upp, men jag kan även konstatera att han är grymt läcker när han är så taggad! Sngg häst, men lite wild n´crazy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0