Torsdagkväll!

Lika fint vårväder i dag men i dag har jag varit inne på Ica hela dagen -inte lika roligt!
 
På kvällen red jag och Alida ut med Flisan och Tant. Tänk att man hinner ut innan mörkret fast man jobbar, det mörknade precis lagom tills vi kom tillbaka! Red även Midas på banan efteråt. Han lyckades trampa av tygeln innan jag skulle sitta upp på banan, bekväm som man är så kändes det onödigt att gå ner med hästen igen, ställa in honom i stallet för atthämta ny tygeln och sen gå tillbaka upp på banan igen. Mycket lättsamamre att knyta i hop tygeln och rida ändå, och visst är det lite mera sport så? ;) Själva ridningen gick rätt bra även om det handlade om väldigt enkelt arbete.
 
Nu är det bara att ladda om inför ytterligare en vårdag -inomhus! Jag tycker att affären bara behöver ha öppet när det är dåligt väder, när det är sol så vill jag vara hemma och rida i stället för att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0